- صفحه اصلی
- ابزارها و سرویس ها/ اسکریپت
- اسکریپت AH Tickets | پشتیبانی و ارسال تیکت حرفه ای
پیشنهاد ما به شما :
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت پاترونیک
همیشه فروش محصولات حرف آخر در تجارت دیجیتال نیست. چرا که حفظ مشتریان از اولویت های مهم هر تجارتی است. ابزارهای پشتیبانی به همین منظور ایجاد شده اند و تنوع بالایی دارند. اسکریپت های پشتیبانی همچون اسکریپت AH TICKETS به شما کمک میکند تا به بهترین نحو ممکن، پاسخگوی کاربران و مشتریان خود باشید.
در واقع اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت را میتوان یکی از حرفه ای ترین و قوی ترین اسکریپت ها برای پشتیبانی محصولات شماست. در زیر لیست امکانات و ویژگی های مهم قالب مطرح شده است. همچنین تصاویر بخش مدیریت اسکریپت ah tickets را مشاهده می فرمایید.
نکته: به منظور اطمینان از خرید، میتوانید در پیش نمایش محصول تست بگیرید.
قابلیت های بینظیر اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت
- چند زبانه بودن
- نمایش وضعیت تیکت های ارسالی کاربران
- امکان بستن تیکت به وسیله کابران ، پشتیبانان و مدیران
- امکان امتیاز دهی به پاسخ پتشیبانان و مدیران توسط کاربران
- امکان پیوست کردن فایل به هنگام ارسال تیکت
- امکان بازیابی کلمه عبور از طریق ایمیل کاربر در صورت فراموشی وی
- ادیتور فارسی و راستچین شده به همراه فونت استاندارد ایران برای طراحی وب
- ارسال ایمیل به پشتیبانان و مدیران به هنگام دریافت تیکت
- ارسال ایمیل به کابران به هنگام دریافت پاسخ تیکت
- طراحی ریسپانسیو(واکنشگرا) وسازگاری کامل با تمامی مروگر ها و انواع صفحه های نمایشگر(موبایل ، تبلت و …)
- کاملا فارسی و راستچین شده و استفاده از فونت استاندارد
- اولین اسکریپت دارای صفحه فرود
- دارای صفحه تنظیمات جهت انجام شخصی سازی و تنظیمات اسکریپت
- دارای صفحه تماس با ما برای ایجاد ارتباط بین مدیریت و کاربر
- دارای صفحه درباره ما جهت اشنایی بیشتر کاربر با سایت شما
- نصب خودکار در سه مرحله کوتاه
- اپدیت خودکار و آسان بدون از بین رفتن اطلاعات قبلی
- ویدیو آموزشی نصب و اپدیت با آموزش کامل
- دارای اعلانات مرورگر(browser notifications) به هنگام دریافت تیکت و پاسخ جدید بدون نیاز به رفرش صفحه
- اطلاع رسانی با صدا به هنگام دریافت تیکت جدید یا دریافت پاسخ تیکت
- امکان ارسال پیامک به صورت تکی یا همگانی
- امکان اطلاع رسانی پاسخ تیکت کاربر بوسیله پیامک
- و امکانات بی نظیر دیگر که با نصب و استفاده از اسکریپت متوجه آن خواهید شد
اولین اسکریپت پشتیبانی دارای صفحه فرود
صفحه تنظیمات جدید برای شخصی سازی اسکریپت
صفحه آموزش ها و اطلاعیه ها با قابلیت افزودن و ویرایش از مدیریت
صفحه اصلی مدیریت با ارائه آمار از اسکریپت نصبی شما
تغییر رنگ پس زمینه با تغییر وضعیت تیکت
امکان تعیین اولویت و ارسال فایل به هنگام ارسال تیکت(با امکان تغییر فرمت های مجاز و حداکثر حجم فایل های اپلودی کاربران توسط مدیریت)
ادیتور کاملا فارسی و راستچین با فونت استاندارد
افزدون و مدیریت آسان پشتیبانان
مدیریت و افزودن کاربران
اگر به دنبال اسکریپتی هستید که به راحتی امکان مدیریت کابران و ارائه پشتیبانی به کاربران را داشته باشید این اسکریپت مطمئنا پاسخ کاملی به نیاز های شما خواهد بود.
لیست اپدیت های اسکریپت
-
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت نسخه 1
- انتشار در تاریخ : یکشنبه 11 مهرماه 1395
- تغییرات:
- اضافه شدن عکس در پروفایل
- فارسی شدن ادیتور(ویرایشگر متن)و استفاده از فونت استاندارد برای کاربران عزیز
به دلیل بروز سانی به نسخه دوم پیش نمایش نسخه اول برداشته شد
-
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت نسخه 2
- انتشار در تاریخ : پنجشنبه 13 آبان ماه 1395
- تغییرات:
- اضافه شدن صفحه تنظیمات
- اضافه شدن صفحه فرود
- اضافه شدن صفحه درباره ما با قابلیت ویرایش صفحه از داخل پنل مدیریت
- اضافه شدن صفحه تماس با ما با قابلیت انجام تنظیمات از داخل پنل مدیریت
- اصلاح زمان پاسخ مدیریت در تیکت ها
- اصلاح حروف ناخوانا در ایمیل
- اصلاح بستن تیکت توسط مدیریت
- اصلاح بخش هایی از قالب
به دلیل بروز رسانی پیشنمایش به نسخه 2.2 پیشنمایش نسخه 2 برداشته شد
-
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت نسخه 2.2
- انتشار در تاریخ : یکشنبه 28 آذر ماه 1395
- تغییرات:
- اضافه شدن اعلانات(notifications)
- اضافه شدن امکان ارسال تیکت برای کاربران توسط مدیران و پشتیبانان
- کاملتر شدن بخش تنظیمات اسکریپت
- رفع مشکل ارسال ایمیل و SMTP
- رفع عیوب و اصلاح عملکرد اسکریپت
به دلیل بروز رسانی پیشنمایش به نسخه 2.3 پیشنمایش نسخه 2.2 برداشته شد
-
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت نسخه 2.3
- انتشار در تاریخ : چهارشنبه 29دی ماه 1395
- تغییرات:
- اضافه شدن امکان ارسال پیامک
- اضافه شدن امکان ثبت و ویرایش تلفن همراه در اسکریپت
- اضافه شدن امکان ثبت شماره های ثبت نامی در سامانه
به دلیل بروزرسانی به نسخه 2.3.2 پیشنمایش این نسخه برداشته شد
-
اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت نسخه 2.3.2
- انتشار در تاریخ : شنبه 26 فروردین ماه 1396
- تغییرات:
- اضافه شدن امکان تایید هویت پیامکی
- اضافه شدن “قدرت پسورد” به هنگام ثبت نام
- رفع عیوب و بهبود عملکرد
راهنمای خرید
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
قالب Deva، قالب وردپرس لندینگ پیج و دیجیتال مارکتینگ دوا
اسکریپت دو زبانه Elmiz، اسکریپت شخصی و رزومه المیز
قالب Ask Me، قالب پرسش و پاسخ وردپرس اسک می
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
بدون دیدگاه
جزئیات فایل
بازدید : 4568 بازدیدتاریخ انتشار : 12 سپتامبر 2019
بروز رسانی :
حجم فایل :
فرمت :
فایل راهنما :
ارسال توسط: کلکسیون طراحی
برچسب ها : اسکریپت PHP / اسکریپت php ارسال تیکت / اسکریپت ارسال تیکت با قابلیت نمایش وضعیت / اسکریپت پشتیبانی / اسکریپت پشتیبانی کاربران با php / اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت / اسکریپت تیکت با php / اسکریپت تیکتینگ با php / اسکریپت حرفه ای php ارسال تیکت / اسکریپت حرفه ای پشتیبانی با تیکت